dr sevil savaş erdoğan iletişim

Doç. Dr. Sevil Savaş Erdoğan
Nişantaşı/İstanbul
Harbiye Teşvikiye Cad. No:13 34450 Nişantaşı/İstanbul

WhatsApp'tan Bize Ulaşın

Bize Yazın Cevaplayalım

Dermatolojik, estetik-kozmetik ve lazer uygulamalarımız hakkında detaylı bilgi almak için bize yazın, en kısa sürede size ulaşalım.

Sıkça Sorulan Sorular

Akne/sivilce tedavisi, saç dökülmesi tanı ve tedavisi, leke tedavisi, rozase (gül hastalığı) tedavisi, iz tedavisi, mantar hastalıkları, siğil tedavisi, et beni tedavisi alanlarında tanı, tedavi ve tedavi sonrası hizmetler sunmaktayız.

Estetik ve kozmetik dermatoloji alanında; Yüz botoksu, masseter (çiğneme kası) botoksu, terleme botoksu, dekolte botoksu, migren botoksu, dudak dolgusu, gözaltı dolgusu, burun dolgusu, elmacık (yanak) dolgusu, nazolabial dolgu, çene dolgusu, el dolgusu, akıllı dolgu, sıvı yüz germe, yüz-boyun-dekolte mezoterapisi, saç mezoterapisi, selülit mezoterapisi, paris ışıltısı, göz çevresi mezoterapisi ve aydınlatma, leke mezoterapisi, gençlik aşısı, somon DNA, kaş vitamini, mezoterapi ile bölgesel incelme, iğneli lipoliz, saç ve yüz için PRP, saç ve yüz için kök hücre tedavisi ile peeling ile leke tedavisi, peeling ile akne tedavisi, peeling ile cilt gençleştirme uygulamaları yapıyoruz. Aynı zamanda altın iğne tedavisi, lazer ile leke tedavisi, lazer ile damar tedavisi, koter/kriyo/plazmapen, medikal cilt bakımı (hydrafacial) gibi lazer işlemlerimiz de bulunmakta.

Dermatoloji Uzmanı Doç. Dr. Sevil Savaş Erdoğan’dan randevu almak için iletişim bilgilerimizden yararlanabilirsiniz. Telefon, Whatsapp, Mail gibi iletişim kanallarıyla randevunuzu oluşturabilirsiniz.

Tedavi ücretlerimiz ilk olarak hastamızın dermatoloji, estetik ve kozmetik ihtiyaçlarına, bu ihtiyaçlara bağlı olarak hangi tedavi hizmetlerini alması gerektiğine, tercih edilen tedavi yöntemi ve kapsamına, tedavi ve uygulamaların süresine, kişinin yaşına ve genel sağlık durumuna göre belirlenmektedir. Dermatoloji tedavilerimiz, estetik ve kozmetik dermatoloji uygulamalarımızın ücretleri hakkında bilgi almak ve doktorunuzla görüşmek için iletişim adreslerimizden bize ulaşabilirsiniz.

Doktorunuza Sorun

dr sevil savas erdogan iletişim